دسته‌ها

خدمات نرم افزاری و مشاوره مدیریت

سبد کامل خدمات نرم افزاری و مشاوره فناوری اطلاعات برای کسب بهترین نتایج

گستره کامل خدمات

مادامی که سیستم سپهرماهان در مجموعه‌ی شما استفاده میشود، ما به شما گستره‌ی کاملی از خدمات را ارائه میدهیم

سپهرماهان تنها ارائه‌کننده یک نرم افزار عالی و در کلاس جهانی برای ایجاد راهکار شبکه تعاملی و همکاری مشارکتی نیست، بلکه ما به شما بهترین خدمات و پشتیبانی را نیز ارائه میدهیم.

ما با کمک یک تیم تخصصی به شما کمک میکنیم تا بهترین نتایج را از بکارگیری محصولات و نرم افزارهای ما به دست آورید، در کوتاه‌ترین زمان بالاترین میزان بهره‌وری را کسب کنید و چالش‌های پرتنش شرکت خود را حل کنید. خدمات ما به شما کمک میکند تا کارکنانی با انگیزه، متعهد و مسئول در سازمان داشته باشید و مشتریان شما بهترین تجربیات را در روابط با سازمان شما کسب نمایند.

خدمات صفر تا صد

ما در ارائه خدمات رویکرد «کاچی بهتر از هیچی» را نداریم! از نقطه آغاز پروژه تا پیاده سازی و حتی در دوره استفاده از سامانه متخصین ما به دقت و از نزدیک در کنار شما خواهند بود تا سیستمی مستقر شود که دقیقاً منطبق بر نیاز شرکت شما باشد.

مشاوره امکان سنجی

و طراحی پروژه‌های فناوری اطلاعات

هزینه‌های فناوری اطلاعات اعم از سخت‌افزار یا نرم‌افزار همیشه بیش از برآورد اولیه برای سازمان تمام می‌شود. این هزینه‌ها اغلب برای سازمان‌ها صرفاً بر حسب اجبار انجام می‌شود و بنابراین همین هزینه‌ها و هزینه‌های مرتبط با آن از لحاظ مالی برای سازمان سنگین و غیر قابل قبول هستند.

اما واقعیت چیز دیگریست. اغلب هزینه‌های فناوری اطلاعات در واقع هزینه نیستند. فناوری اطلاعات برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که کسب و کار اصلی‌شان فناوری اطلاعات نیست، به خودی خود درآمدی کسب نمی‌کنند بلکه سازمان باید برای فناوری اطلاعات سرمایه‌گذاری نماید تا از سایر منایع و سرمایه‌های خود بازدهی و بهره‌وری بالاتری کسب کند.

با این تعریف سازمان‌ها در حوزه فناوری اطلاعات نباید هزینه‌ای انجام نمایند مگر اینکه قبل از آن هزینه و درآمد ملموس طرح در قالب امکانسنجی، توجیه پذیر باشد.

از طرفی با دیدگاه استفاده از فناوری اطلاعات برای افزایش بازده و بهره‌وری منابع و سرمایه‌های سازمان باید یک رویکرد بلند مدت و مستمر وجود داشته باشد. لذا نباید طرح‌های فناوری اطلاعات منفعلانه و صرفاً بر حسب اضطرار مورد توجه قرار گرفته و برای خریداری و استفاده از آن اقدام گردد. بلکه هر سازمانی و به ویژه سازمان‌های بزرگ لازم است با دیدگاهی جامع‌نگر و بر حسب اهداف و استراتژی‌های سازمانی نسبت به تهیه برنامه جامع فناوری اطلاعات (IT Master Plan) اقدام نموده و بر حسب طرح‌ریزی و امکان‌سنجی این برنامه در طول زمان نسبت به تجهیز سازمان به این حوزه از فناوری‌ها اقدام نمایند. مسلماً در این صورت دیگر با هزینه‌های فناوری اطلاعات روبرو نخواهید بود. چرا که این هزینه‌ها، عملاً سرمایه‌گذاری هستند که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را برای سازمان به ارمغان می‌آورند.

سپهرماهان خدمات جامعی در زمینه طراحی سازمان مدرن، تهیه برنامه جامع فناوری اطلاعات، امکان‌سنجی و تهیه طرح توجیهی و در ادامه آن مشاوره یا نظارت بر اجرای طرح‌های تهیه شده را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌نماید.

مشاوره استراتژیک در پیاده‌سازی شبکه تعاملی سازمانی

برنامه‌ریزی، طراحی، راه‌اندازی، مدیریت

پیاده‌سازی شبکه تعاملی در یک شرکت، بسیار بیشتر از راه‌اندازی یک سیستم و دعوت کاربران به عضویت است. پذیرش کارکنان، یکپارچگی با سیستم‌های موجود سازمانی، سنجش اهداف برنامه‌ریزی شده و اثرات بهبود بهره‌وری فقط بخشی از دلایل مشاوره تخصصی است. هدف اولیه ما این است که برای آماده‌سازی کارکنانی مشارکت‌کننده و مسئول با شما همکاری نماییم تا ارزش واقعی برای سازمان شما به وجود آید. ما با بررسی، الگوبرداری (Benchmarking) از بهترین ارائه کنندگان خدمات مشابه و بوم سازی دانش و تجربه سازمان‌های تعامل‌گرا به شما این اطمینان را می‌دهیم که بهترین نتایج ممکن را در راستای دستیابی به اهداف و آرمان‌های تجاری خود به دست آورید.

سپهر ماهان برای پیاده سازی سازمان تعامل-گرا، همکاری همزمان (تشریک مساعی) و راهکارهای کارگروهی بهترین روش‌ها و استراتژی را ارائه می دهد. تیم مشاوران فناوری سپهر ماهان با نگاهی نتیجه گرا برای بازه‌های زمانی کوتاه با رعایت اولویت‌ها، فرآیندهای سازمانی را عمیقا تحلیل نموده و توصیه‌هایی در مورد عملکردها و روش اجرایی نمودن آن ارائه می‌نمایند تا بتوان معضلات و مشکلات کسب و کار شما را مرتفع سازند.

مشاوره فنی

  • پیاده سازی و استقرار
  • مهاجرت / Migration
  • اختصاصی سازی / Customization

تمامی جزئیات فنی را می توانید به ما بسپارید. از مرحله آماده سازی سرور تا انجام تنظیمات پس از نصب و اجرای برنامه های پشتیبان‌گیری، همه را می توانید با خیالی آسوده به کارشناسان فنی ما بسپارید یا از مشاوره آنها استفاده کنید. مشاوره ما شامل مارد زیر می شود:

  • ساختار سیستم
  • تنظیمات بازرسی
  • تنظیمات مجوزها و سطوح دسترسی
  • تنظیمات کلاسترینگ سرور (در صورت نیاز)
  • بهینه سازی کش
  • تنظیمات قالب و نمای کاربری
  • تنظیمات وب سرویس‌ها

در صورتی که شما دارای سیستم‌های حیاتی در سازمان خود باشید، یکپارچگی با سیستم پیشنهادی اهمیت به سزایی دارد. کارشناسان فنی ما آمادگی کامل برای یکپارچی وسیع بین سیستم‌های سازمانی موجود و سیستم سپهرماهان را دارند. یکپارچگی شامل موارد زیر است:

  • شناسایی یکتا (SSO: Single Sign-On)
  • یکپارچگی با موتورهای جستجوی سازمانی
  • یکپارچگی با سیستم‌های مدیریت محتوای فعلی
  • یکپارچگی با سیستم‌های پرسنلی فعلی
  • یکپارچگی با ماژول‌ها و سیستم‌های CRM و فروش
  • یکپارچگی با نرم افزار‌های موجود به روی سایر پلتفرم‌ها مانند Android و iOS

انتقال به سیستم سپهرماهان به معنی فراموشی اطلاعات قبلی در سیستم‌های پیشین نیست. در این صورت نگرانی بابت اطلاعات لازم نیست.

کانورت اطلاعات و مهاجرت نرم افزاری

شما میتوانید اطلاعات حیاتی را به ما اعلام کنید تا در اسرع وقت و بدون هزینه امکان‌سنجی کانورت و انتقال اطلاعات از سیستم‌های قبلی به سیستم سپهرماهان را به شما تقدیم داریم.

هر سازمانی برای خود الزامات و نیازمندی‌های منحصر به فردی دارد.

اختصاصی سازی نرم افزار

کلیات سازمان‌ها همیه شبیه به یکدیگر است اما تفاوت در جزئیات، شخصیت و یگانگی شرکت را به وجود می‌آورد.

بر حسب نیازسنجی انجام شده توسط کارشناسان ما، میتوانیم قابلیت‌ها و حدود تغییرات پیشنهادی مورد نیاز را برای شما تهیه و اعلام داریم. هدف و تلاش ما هماهنگی کامل سیستم با سازمان شما میباشد تا بهترین نتایج به دست بیایند.

خدمات آموزش

موفقیت شما در پیاده سازی شبکه تعاملی سازمانی، هدف شماره یک ما است. ما این را میدانیم که موفق‌ترین تجربیات برای سازمان‌هایی به دست می‌آید که به آموزش سیستم واقعاً توجه داشته باشند و برای آن وقت بگذارند. ما دیدگاهی جامع و وسیع را مد نظر قرار میدهیم و با برگزاری کلاس‌های حضوری، ارائه فیلم‌های آموزشی، وبینارهای کافی و آموزش از راه دور برای همه کارکنان، چه افرادی که در دفتر مرکزی حضور دارند و چه افرادی که در کارگاه‌ها و مراکز پراکنده شرکت فعالیت می‌نمایند، شرایی را فراهم می‌آوریم که شبکه تعاملی سازمان شما با بالاترین کارایی، بتواند بهترین بهره‌وری را برای شما فراهم آورد.

آموزش کاربری

این بخش آموزشی برای عموم کاربران است و علاوه بر الهام بهترین تجربیات، کمک میکند تا کاربران نحوه تکمیل و ویرایش پروفایل، ثبت مستندات و فایل‌ها، مشارکت در همفکری‌ها و نقطه نظرات، ارتباط و مشارکت با سایر همکاران در شبکه و همچنین نحوه ایجاد و فراهم آوردن محیطی مشارکتی برای پروژه‌ها و کار گروه‌ها را فرا بگیرند.

آموزش مدیر سیستم

این بخش آموزشی کاربرد عمیق‌تر و انجام تنظیمات را در بر میگیرد. برای انجام تنظیمات سیستم به صورت گسترده‌ای امکاناتی را فراهم آورده‌ایم که استفاده از این امکانات را به مدیر سیستم به طور کامل آموزش خواهیم داد. همینطور اقداماتی مانند تغییرات کاربران یا گروه‌های کاربری، مدیریت محتوا و انجمن‌ها، مجوز‌ها و سطوح دسترسی در این بخش آموزش داده میشود به نحوی که مدیر سیستم بتواند بدون نیاز به حضور و دخالت مستقیم کارشناسان پشتیبانی اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

آموزش توسعه و برنامه نویسی در سیستم

سیستمی که ما به شما ارائه می‌نماییم، یک فریمورک حرفه ای با دیدگاه MVC است. در این سیستم ما تقریبا تمامی عملکردها را از طریق APIهای سراسری در اختیار برنامه نویسان قرار می دهیم. این قابلیت این امکان را می دهد تا شما در صورت استفاده از هر نوع نرم افزار در داخل سازمان بتوانید یکپارچگی با سیستم پیشنهادی سپهر ماهان را فراهم آورید. همینطور در این فریمورک امکان تولید فرم‌های اطلاعاتی جدید، عملکردهای جدید و حتی توسعه ماژول‌های جدید نیز وجود دارد. از ساده‌ترین کارها مانند تغییر چیدمان صفحات و اضافه و کم کردن بلوکهای مورد نیاز در صفحات و همینطور تغییرات ظاهری سامانه (CSS) تا کاربرد وسیع توابع و سرویس‌ها و تولید ماژول جدید مبتنی بر MVC بخشی از آموزش‌هایی است که کارشناسان سپهر ماهان برای شما ارائه می‌نمایند.
دراختیار بودن امکانات کامل فریمورک مانند فرمساز، گزارش ساز، موتور گردش کار و توابع عمومی و اختصاصی سیستم، این امکان را به توسعه دهندگان نرم افزاری شما می‌دهد تا با سرعت و دقت چند برابری تغییرات مورد نیاز یا تولید سیستم‌های جدید را انجام دهید.

با هم بهتر کار کنیم…

درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی