دسته‌ها

همسو با خبر

بولتن اخبار مبتنی بر شبکه اجتماعی

نرم‌افزار همسو با خبر

شرکت‌های سرمایه‌گذاری، سهامی عام و بانک‌ها هر روزه در بمباران خبرهای گوناگون از جمله روابط سیاسی و اقتصادی کشورها، نرخ‌های جهانی محصولات، قیمت ارز و … قرار دارند. تصمیم‌گیری برای سازمان‌ها در چنین شرایطی بسیار سخت خواهد بود. مهم‌ترین دغدغه‌ی سازمان‌ها در این شرایط میزان تأثیر این اخبار در روند آتی سرمایه‌گذاری‌ها و پیش‌بینی آینده‌ی کسب و کارها است.

برنامه‌ی همسو با خبر، با تکیه بر دانش و تجربه‌ی دپارتمان فناوری و اطلاعات شرکت فناوران سپهرماهان برای به دست آوردن اخبار مهم با قدرت وزن‌دهی لایک‌ها، توسط افراد متخصص برنامه‌نویسی شده است. هدف این پلتفرم که در بستر وب و موبایل منتشر شده است، سعی در بهبود تعامل میان کارمندان و گردش اطلاعاتی در سازمان است.

امکانات و قابلیت‌ها

  • امکان ایجاد خبر توسط مدیر و اعضای گروه

علاوه بر خبرهایی که از منابع موثق مانند وبسایت‌ها و خبرنامه‌ها در نرم‌افزار قرار می‌گیرد، با توجه به نوع دسترسی‌هایی که برای کاربران مختلف تعریف می‌شود، آن‌ها می‌توانند در گروه‌هایی که عضو هستند خبرهایی را که از سایر منابع به دست آورده‌اند نیز اضافه کنند.

 

  • امکان امتیازدهی به خبرهای دیگران

این ویژگی امکان هم‌افزایی و همفکری آنلاین میان اعضای گروه‌ها را در فعالیت‌های تخصصی و اجتماعی کاربران فراهم می‌کند اما مزیت آن به همین جا ختم نمی‌شود و می‌تواند به عنوان عامل مهمی در تصمیم‌گیری‌ها در نظر گرفته شود.

 

  • امکان مشاهده‌ی تمامی خبرهای گروه توسط اعضاء

افراد زمانی می‌توانند نظرات کارشناسی‌شده را در موضوع خاصی بیان کنند که به همه‌ی اخبار و نظراتی که سایر صاحب‌نظران بیان کرده‌اند، دسترسی داشته باشند.

 یک شبکه اجتماعی (گروه سازمانی) این مزیت را برای کارشناسان سازمان فراهم می‌کند تا از نظرات همکاران خود و اخبار مرتبط با سرمایه‌گذاری‌ها و …. آگاهی یابند.

 

  • برچسب‌گذاری اخبار قابلیت فیلترینگ اخبار تکراری

مشکلی که عموماً بعد از تولید محتوا در هر زمینه و بستری به وجود می آید، قابلیت جست‌وجو در محتوا‌های گذشته است.

نرم‌افزار همسو با خبر، با فراهم آوردن امکان برچسب‌گذاری اخبار، راه را برای جست‌وجو و فیلتر کردن اخبار هنگامی که نیازمند بازیابی خبرهای خاصی هستیم، باز می‌گذارد.

 

  • امکان مشخص نمودن تخصص افراد

رأی و امتیاز افراد به اخبار برحسب تخصص، دانش و تجربیات آنها وزن متفاوتی دارد.

در سیستم، تخصص افراد مشخص شده تا امتیازشان به اخبار بر اساس تخصصشان وزن بگیرد.

 

  • امکان درج نظر روی نظرات دیگران

بحث و گفت‌وگو پیرامون یک موضوع خاص همواره می‌تواند به بهبود تصمیم‌گیری سازمان کمک کند. افراد می‌توانند نظرات خود را در مورد نظر دیگران بیان کنند و ممکن است از دل این گفت‌وگوها تصمیماتی به دست آید که با آن چه در ابتدا پیش‌بینی می‌شد، کاملاً متفاوت باشند.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
برای مشاهده‌ی منوها و محیط برنامه و توضیحات عملکرد ویژگی‌های برنامه، لطفاً ویدئوهای مربوطه را در کانال‌های سپهر ماهان در آپارات، یوتیوب و یا اینستاگرام تماشا کنید.
درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی