دسته‌ها

چگونه تیم‌ها بهترین نتایج را با کمک همتاک به دست می‌آورند؟

داستان مشتریان

مصاحبه با: جناب آقای علی ستوده فر – کارشناس زیرساخت شبکه

آدرس ایمیل: [email protected]

نام سازمان: پتروشیمی اصفهان

آدرس سایت: epciran.com

زمینه‌ی کاری: تولید محصولات پتروشیمی

سال تأسیس: 1371

تعداد کارکنان: 900

نحوه‌ی آشنایی با ما: از طریق سرچ و سایت سپهر ماهان

علی ستوده فر

– قبل از نرم افزار مدیریت جلسات همتاک، از چه ابزاری برای مدیریت جلسات و مصوباتتون استفاده میکردین؟

«یه سامانه اتوماسیون اداری داشتیم که یه سری فرم‌های صورت جلسات در سیستمش موجود بود و ما از اون سامانه استفاده میکردیم.»

– چه مشکلات و چالش‌هایی داشتید که باعث شد دنبال نرم‌افزار جدید باشید؟ و چرا نرم‌افزار همتاک رو انتخاب کردین؟

«مهم‌ترین دلیلش بحث محرمانگی بود؛ مثلاً در سیستم قبلی که استفاده می‌کردیم، همه ی اعضاء می‌تونستن محتوای مربوط به اون جلسه رو ببینن اما در نرم افزار مدیریت جلسات همتاک، میشه مصوبات یا یه سری اطلاعات رو به صورت اختصاصی برای فرد مربوطه ارسال کرد.

همچنین سیستم قبلی امکان ارسال نوتیفیکیشن از طریق ایمیل یا sms رو نداشت اما سیستم همتاک، این امکان رو داره.

در کل میشه گفت که نرم افزار همتاک، یه سیستم مختص مدیریت جلسات و مصوباته ولی اتوماسیون اینطور نیست و اون کارکرد لازم رو نداره. ما موقع تصمیم‌گیری برای خرید سیستم، شرکت‌ها و محصولات مختلف و دموی سیستم‌هاشون رو دیدیم و بررسی کردیم، در نهایت نرم افزار همتاک بیشترین امتیاز رو گرفت و همون رو تهیه کردیم.»

– در حال حاضر کدوم بخش‌ها از شرکت شما از همتاک استفاده میکنن؟

«در واقع کل سازمان دارن از همتاک استفاده می‌کنن، خصوصاً که دیگه برای مدیریت جلسات، سیستم اتوماسیون اداری استفاده نمیشه و همه مجبورن بیان سراغ سیستم جدید.»

– مهم‌ترین ویژگی همتاک از نظر شما چیه؟ آیا از این سیستم راضی هستین؟

«به نظر من اولش کمی طول میکشه تا سیستم متناسب با سازمان کاستومایز بشه ولی برای ما این اتفاق افتاده و سیستم کاملاً متناسب با روال سازمان ما شده و به طور کلی راضی هستیم و به دیگران هم پیشنهاد می‌کنیم از این سیستم استفاده کنن؛ مهم‌ترین ویژگی سیستم هم از نظر من، بحث محرمانگی و تفکیک داده‌هاست و بعد هم اینکه راحت میشه مصوبات رو ارجاع داد و وضعیتشون رو پیگیری کرد. پشتیبانی خوبی هم داره و هر وقت تماس گرفتیم، کارها انجام شده.»

درباره پتروشیمی اصفهان

شرکت سهامی پتروشیمی اصفهان، اولین تولید کننده محصولات آروماتیک در ایران، یکی از طرح‌های ملی و مهم دهه اول انقلاب است که در سال ۱۳۷۱ با هدف تولید بیش از ۳۰۰/۰۰۰ تن مواد آروماتیک در سال شامل بنزن، تولوئن، ارتوزایلین، پارا زایلین و مخلوط زایلین به جمع واحدهای تولیدی کشور پیوست. این مجتمع از واحدهای زیربنائی کشور بوده و محصولات آن به عنوان خوراک صنایع پایین دستی نظیر شوینده‌ها، پلاستیک‌ها،‌ الیاف پلی استر، نرم کننده‌های پـلاستیکی، رنگسـازی و صنایع نظامی به کار برده می‌شود. این شرکت مفتخر است که به همت و تلاش همه جانبه کارکنان سخت کوش و متعهد خود در چند سال متوالی به عنوان مجتمع نمونه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزیده شده است.

نوبت شماست که نرم افزار مدیریت جلسات و مصوبات همتاک را امتحان کنید 

درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی