دسته‌ها

مشتریان همواره آماده شنیدن هستند

CRM

مدیریت روابط مشتری

چه دلیلی دارد مشتری به پیشنهاد رقیب شما که قیمت و کیفیت مشابهی را ارائه می‌دهد، بله نگوید؟

تنها دلیل، علاقه و وفاداری مشتری به شرکت و کارکنان شماست. اگر بتوانید از اولین نقطه ارتباط با مشتری تا پس از انجام معامله، حس وفاداری و تعهد را در مشتری ایجاد نمایید می‌توانید امیدوار باشید مشتریان دائمی برای خود ایجاد کرده‌اید.

متاسفانه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری اغلب به عنوان یک بانک اطلاعاتی برای نگهداری اطلاعات مشتریان و ابزاری برای ثبت اطلاعات روابط فیمابین تصور می شوند. در صورتی که سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری باید علاوه بر مزایای فوق بتواند فرآیندی را سازمان پیاده نماید تا کارکنان نیز ارتباط با مشتریان را با نوعی حس وفادارانه و دوستانه برقرار نمایند. سیستم ارتباط با مشتری نباید فقط یک نرم افزار پیچیده و تو در تو برای ثبت اطلاعات باشد. بلکه این سیستم باید امکاناتی داشته باشد تا حتی بتوان مشتری را در آن وارد نمود و خود مشتری بخشی از آن محسوب شود.
مدیریت ارتباط با مشتری
در تئوری های جدید فروش که به آن فروش 2.0 (Sales2.0) می گویند، مشتری فقط خریدار کالا و خدمات ما نیست بلکه مشتری عضوی از سازمان ما حساب می شود. اجرای این مهم مستلزم رویکرد جدید و خلاقانه به نرم افزار و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دارد.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مدیریت و هدایت ارتباط با مشتری به بهترین نحو ممکن و نگهداری سابقه روابط جهت استفاده آتی و کارکنان تازه کار، بتوانید ساختار نوین مدیریت ارتباط با مشتری را پیاده سازید.

ساختارهای نوین سیستم فروش رویکردی جدید و نوآورانه با ترکیب فناوری های نوین اطلاعاتی و روشهای خلاقانه فروش است.

مشاوره رایگان انتخاب نرم افزار

محصولات مرتبط

محصولات دیگری که در این دسته بندی هستند
با ماهان تماس بگیرید

حوصله و وقت خوندن متن رو ندارید؟

همین حالا برای مشاوره و توضیحات تماس بگیرید:

01 46 50 88 – 021

05 42 50 88 – 021

درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی