دسته‌ها

کاربرگ زمان یا تایم شیت (Time Sheet)

کاربرگ زمان یا تایم شیت (Time-Sheet) و کاربرد آن

در سازمان‌های چابک نحوه‌ی صرف وقت افراد در پروژه‌های مختلف برای تصمیم‌گیری مدیران اهمیت دارد چراکه اغلب شرکت‌ها دارای پروژه‌های متعدد و منابع محدود هستند. ثبت کاربرگ زمان یا تایم شیت (Time Sheet) توسط کارکنان از یک طرف باعث نظم یافتن انجام کارها و احتراز از پیشامد اختلال در روند اجرای کارهاست و از طرفی دیگر باعث می‌شود مدیران واحدهای مختلف یک شرکت بتوانند در مورد مدیریت زمان و تخصیص منابع و ارزیابی عملکرد کارکنان و میزان پیشرفت به سوی اهداف سازمان، تصمیمات بهتری کسب کنند.

تایم شیت - Time Sheet

در شرایط رقابتی، قیمت تمام شده‌ی پروژه‌ها به وقت صرف شده افراد به روی هر پروژه اهمیت دارد اما برای ثبت کاربرگ زمان، اکسل و نرم افزارهای عمومی مانند تقویم‌های زمانی آنلاین کارایی لازم را ندارند چرا که ماهیتاً ثبت تایم شیت با مقاومت کارکنان مواجه است. انجام کار هر چقدر هم زمان بگیرد، ثبت تایم شیت برای آن به سختی از طرف کارکنان انجام می‌شود. این را هم باید در نظر داشت که ثبت تایم شیت در صورتی می‌تواند به گزارشات یکپارچه و مفید منجر شود که اطلاعات آن ساختار یافته باشد.

time sheet

سپهر ماهان با ارائه‌ی سیستم کاربرگ زمان (Time Sheet) در مجموعه نرم‌افزار شبکه اجتماعی سازمانی امکاناتی را فراهم آورده است تا این سیستم به صورت یکپارچه با سیستم مدیریت پروژه‌های سازمانی و پرتال منابع انسانی و بهره‌گیری از امکانات کاربردپذیر شبکه اجتماعی سازمانی، محیطی ساده، راحت و ترغیب‌کننده برای کاربران ایجاد نماید.

در این سیستم کاربران به صورت روزانه کارهای تخصیص‌یافته به خود را ملاحظه نموده و با اعلام آغاز کار، شروع به انجام کار تخصیص‌یافته می‌نمایند. این سیستم برعکس سیستم‌های رایج و ملال‌آور کاربرگ زمان که در پایان کار با انتخاب یک کار، زمان شروع و پایان و گزارش و پیشرفت آن را ثبت می‌نمایند، می‌تواند در محیطی ترغیب‌کننده و مشارکت‌پذیر از شروع تا پایان کار را در کنار و همراه کاربر باشد.

time sheet - تایم شیت

برای مشاهده‌ی منوها و محیط برنامه و توضیحات عملکرد ویژگی‌های برنامه، لطفاً ویدئوهای مربوطه را در کانال‌های سپهر ماهان در آپارات، یوتیوب و یا اینستاگرام تماشا کنید.

تصاویری از برنامه

تب تایم شیت سپهرماهان
پر کردن تایم شیت در همتیک
درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی