دسته‌ها

نرم افزار مدیریت دانش «همسو»

ماهان  /  نرم افزار مدیریت دانش

سازمان­دهی اطلاعات از وظایف مهم مدیریت دانش سازمان است. با توجه به آن­که اطلاعات موجود در یک سازمان بسیار ارزشمند هستند، پس نیاز دارند تا طبقه ­بندی شوند و این دسته­ بندی اطلاعات باید به گونه‌­ای باشد که در مدیریت و کنترل فرآیند و فعالیت‌­های سازمان مؤثر واقع شود. اگر این طبقه‌بندی به صورت اصولی و حرفه‌­ای انجام گیرد، نظم و هم ­افزایی اطلاعاتی در سازمان ایجاد شده که در نهایت می­ تواند پیشرفت و پویایی بسیار مؤثری را در سازمان به وجود آورد.

معرفی نرم افزار مدیریت دانش

نرم‌افزار مدیریت دانش مجموعه‌ای از فرآیندها و ابزارها برای ایجاد ارتباط میان کارکنان و ایجاد انگیزه‌ی لازم برای به اشتراک‌گذاری تجربیات و یادگیری از یکدیگر فراهم می‌شود.

این سیستم جهت ایجاد بستری برای شناسایی و دسترسی متخصصین به فضایی برای اشتراک‌گذاری حجم انبوه دانش و کمک به مدیران ارشد به تصمیم‌گیری فراهم آمده است تا امکان تحلیل وضعیت جاری و پیش‌بینی آینده را فراهم سازد. همینطور بدین‌وسیله از اتلاف زمان و آزمون و خطا برای رسیدن به روش درست جلوگیری می‌شود.

نرم افزار مدیریت دانش، یک ابزار و محیط کاری است که استقرار آن در سازمان یکی از عوامل تضمین‌کننده‌ی رقابتی پایدار است و منجر به افزایش میزان بهره‌وری از سرمایه‌های انسانی خواهد شد.

چرخه‌ی دانش در سیستم مدیریت دانش سپهرماهان

چرا استفاده از نرم افزار مدیریت دانش، راز رسیدن به موفقیت است؟

مدیریت دانش مؤثر، دانش افراد موجود در سازمان شما را تحت کنترل در آورده و به آسانی بین کارکنان سازمان به اشتراک می‌گذارد. بدین ترتیب سازمان شما زمانی که افراد به مرخصی میروند، بیمار می‌شوند یا شرکت را ترک می‌کنند با هیچ مشکل و بحرانی مواجه نخواهد شد.

مدیریت دانش سازمانی فقط در لایه‌های مدیریتی نیست، بسیاری از تجربیات و رویدادهای آموزنده در لایه‌های عملیاتی و کارشناسی شرکت‌ها به وجود می‌آیند. نرم‌افزار مدیریت دانش سپهر ماهان، سیستمی جدید و مبتکرانه و مبتنی بر شبکه اجتماعی سازمانی است. این سیستم سعی دارد تمامی مراحل مدیریت دانش از جمله اکتساب و گردآوری دانش، ساختاربندی دانش، اشتراک و تسهیم دانش را در بر بگیرد.

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت دانش

مزایای نرم افزار مدیریت دانش سازمانی

  • ایجاد سازمان مدرن و هوشمند
  • یکپارچه سازی دانش سازمانی
  • افزایش بهروری و مدیریت بهتر سازمان
  • عاملی انگیزشی جهت همکاری
  • ایجاد بانک دانش قابل دسترس و قابل جستجو
  • دسترسی همه برای بروزرسانی اطلاعات سازمان
  • عاملی انگیزشی جهت همکاری در سازمان
قابلیتهای سیستم مدیریت دانش سپهرماهان

امکانات سیستم مدیریت دانش همسو

  • استفاده از CMSها (سیستم‌های مدیریت محتوا) از جمله بلاگ، گروه و کامیونیتی، تالار گفت‌وگو و غیره جهت دریافت تجربیات، گفت‌وگوها و درس‌ آموخته‌های اعضای سازمان
  • استفاده از سیستم مدیریت اسناد جهت یکپارچگی اسناد سازمان
  • استفاده از سیستم‌های مدیریت جلسات و مدیریت پروژه
  • استفاده از Elasticsearch جهت دسترسی سریع به تمام اطلاعات و داده‌های سیستم
ویژگی های نرم افزار مدیریت دانش سپهر ماهان
درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی