دسته‌ها

نتایج نظرسنجی از مشتریان سپهرماهان در پاییز 1400

توسط سارا شیرمحمدی 2 سال پیشهیچ نظری ثبت نشده
ماهان  /  اخبار  /  نتایج نظرسنجی از مشتریان سپهرماهان در پاییز 1400
نتایج-نظرسنجی-از-مشتریان-سپهرماهان-در-پاییز-۱۴۰۰

نتایج کلی نظرسنجی:

در پاییز 1400 از مشتریان گرامی سپهرماهان در رابطه با میزان رضایت از کاربری محصول، آموزش و پشتیبانی و برخورد کارشناسان و سایر موارد نظرسنجی به عمل آمده و نکات بسیار خوبی فرا گرفته شد و به همین خاطر از تمامی شرکت ‌کنندگان عزیز در نظرسنجی بسیار سپاسگزاریم. مفتخریم اعلام کنیم که مطابق نظرات مشتریان گرامی، امتیازهای گرفته شده در رابطه با میزان رضایت از محصول و آموزش و پشتیبانی، بسیار خوب و همگی بالای 7 از 10 هستند. امتیازات دقیق به شرح زیر می‌باشند:

  • میانگین میزان رضایت از محصول: 7.16 از 10
  • میانگین میزان رضایت از آموزش: 7.81 از 10
  • میانگین میزان رضایت از پشتیبانی: 8.27 از 10

خوشبختانه میانگین امتیاز مشتریان عزیز در پاسخ به سؤال «از 1 تا 10 چقدر حاضرید ما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد کنید؟»، حدود 7 است و امیدواریم بتوانیم در دور بعدی نظرسنجی‌ها امتیازات بالاتری نیز به دست آوریم.

 

نقاط مثبت محصولات از نظر مشتریان:

در رابطه با دو سیستم پر طرفدار سپهرماهان یعنی سیستم مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات همتاک و سیستم مدیریت پروژه و کارهای همتیک، مشتریان گرامی به طور خلاصه به نکات مثبت زیر در رابطه با این محصولات اشاره داشته‌اند:

  • سیستم مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات همتاک اکثر موارد مرتبط با برنامه ریزی جلسات را داراست، همچنین دارای بانکی بابت جمع آوری کلیه صورت جلسات سازمانی است و از این جهت به خوبی پاسخگوی نیازهای یک سازمان در این راستا است.
  • جامع بودن امکانات مرتبط با کنترل پروژه در سیستم مدیریت پروژه و کارهای همتیک و امکان کنترل وظایف و پروژه‌های کاری سازمان و تعیین ددلاین (deadline) و همچنین امکان ثبت کاربرگ زمان یا تایم شیت (Time-Sheet) برای هر کار توسط هر انجام دهنده کار از نکات مثبت همتیک هستند. در همتیک امکان حفظ تاریخچه اطلاعات پروژه از دیگر موارد مثبت در رابطه با این سیستم می‌باشد. همچنین همتیک به خوبی امکان دورکاری برای شرکت‌ها را نیز فراهم می‌آورد.
evaluation-feedback-customer-smiley-response

انتقادات و پیشنهادات مشتریان:

در نظرسنجی از مشتریان عزیز درخواست شد انتقادات و پیشنهادات خود در رابطه با محصولات را بیان نموده و به سپهرماهان در راستای ارتقای محصولات خود و ارائه خدمات بهتر یاری رسانند. مشتریان گرامی شرکت کننده در نظرسنجی نیز لطف کرده و با ذکر موارد زیر به ما در شناخت بهتر نیازهای کاربران کمک نمودند. مهم‌ترین موارد اشاره شده توسط شرکت کنندگان در نظرسنجی عبارتند از:

  • تهیه فایل‌های آموزشی جامع‌تر و در دسترس قرار دادن آن‌ها: پیش از این علاوه بر ارائه یک جلسه آموزشی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی، فایل‌های متنی و ویدئوهای آموزشی نیز در سایت و کانال آپارات قرار گرفته و با ارسال لینک آن‌ها برای مشتریان، این محتواها در دسترس مشتریان قرار میگرفت اما با توجه به نکات اعلام شده توسط مشتریان عزیز بر آن شدیم تا محتواهای آموزشی را به خوبی در خود سیستم نیز در دسترس کاربران سیستم قرار دهیم و در اسرع وقت این کار انجام خواهد شد. علاوه بر این تلاش خواهیم کرد تا محتواهای آموزشی را مجدداً به روز رسانی کرده و در آن‌ها به بیان جزئیات بیشتری بپردازیم.
  • افزایش سرعت سیستم: در این راستا اقدامات لازم انجام شده و به تازگی با تغییرات صورت گرفته سرعت سیستم تا حد قابل توجهی افزایش یافته است.
  • ایجاد تغییرات و بهبود بخش گزارش گیری: تغییرات مورد انتظار مشتریان تا حد خوبی انجام شده و باقی موارد نیز در حال انجام هستند و به زودی در آپدیت جدید سیستم قابل ارائه می‌باشند. همچنین لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی برای کاربران گرامی یک فایل راهنمای گزارش‌گیری از موارد مختلف و بخش‌های مختلف سیستم تهیه کرده و در لینک زیر قابل دانلود است: لینک دانلود فایل راهنمای گزارش گیری در همتیک
  • امکان منشن کردن افراد در بخش کامنت تسک‌ها در هر پروژه: این مورد در حال بررسی است.
  • امکان تعریف یک کار برای چند نفر به طور همزمان: به زودی امکان تخصیص گروهی تسک‌ها نیز به سیستم اضافه میشود.
  • امکان تفکیک زیر کارها از کارها و نمایش آنها در لیست کارهای انجام شده و نشده: این امکان به زودی به سیستم اضافه خواهد شد.
  • مشخص کردن نام فرد و تاریخ بارگذاری فایل در تسک‌ها: پیش از این در تب فایل‌ها در صفحه مرتبط با هر پروژه، این موارد مشخص بوده و فایل‌ها با توجه به هر یک از این موارد قابل فیلتر بودند اما بنا به نیاز و خواست مشتریان عزیز، امکان نمایش جزئیات مرتبط با فایل بارگذاری شده در هر تسک، در صفحه مرتبط با تسک نیز به سیستم اضافه خواهد شد.
  • ترتیب چیدمان کارها بر اساس تاریخ: این مورد در حال بررسی است.
  • رنگی شدن روزهای تعطیل در تقویم: این مورد در حال بررسی است.
  • ارائه گانت چارت با امکاناتی بیشتر: اخیراً تاریخ شمسی و امکان تعیین راست چین یا چپ چین بودن گانت چارت به آن اضافه شده است اما به زودی تغییرات قابل توجه‌تری نیز بدان اضافه خواهد شد.
3 نمونه از نامه‌های رضایت‌مندی مشتریان عزیز و گرامی
نامه رضایت مندی شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات از همتیک
نامه رضایت مندی شرکت فرزانگان از همتیک
نامه رضایت مندی شرکت سیم و کابل ابهر از همتیک

سخن پایانی:

تیم سپهر ماهان نتایج به دست آمده در نظرسنجی‌ها را بررسی و تحلیل نموده و برآورد نمودند که خوشبختانه بازخورد اکثریت مشتریان سپهرماهان مثبت بوده و از خدمات ما رضایت دارند اما از آنجا که کسب رضایت تمامی مشتریان و رفع ضعف‌های موجود و اشاره شده توسط مشتریان برای ما بسیار حائز اهمیت است، امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اولویت بندی تغییرات قابل انجام و اقدام در این راستا با ایجاد تغییرات مثبت و بهبود کیفیت خدمات بتوانیم نتایج درخشان‌تری نسبت به امروز نیز به دست آوریم چرا که اعضای تیم سپهرماهان در راستای بهبود محصولات و خدمات و کسب رضایت و اعتماد روزافزون مشتریان عزیز و گرامی تمام تلاش خود را به کار میگیرند.

در نهایت بار دیگر، از تمامی مشتریان گرامی کمال تشکر را از لطف و نظر ایشان به عمل آورده و بابت وقتی که برای شرکت در نظرسنجی گذاشته و رهنمون‌هایی که ارائه داده‌اند، سپاسگزاریم.

دسته بندی ها :
  اخبار - مقالات -
درباره

 سارا شیرمحمدی

  (16 مقالات)

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی