دسته‌ها

نوآوری و مدیریت موفق

توسط کارشناس محتوا 3 سال پیشهیچ نظری ثبت نشده
ماهان  /  به روزترین نکات مدیریتی  /  نوآوری و مدیریت موفق
نوآوری-و-مدیریت-موفق

امروزه نوآوری و سهولت و کاربردپذیری نه تنها به مسئله‌ی اصلی بسياری از سازمان‌ها بدل شده است بلکه به صورت جدی مورد توجه بخش عمومی و خصوصی نيز قرار گرفته است. ضرورت توجه به این امر را می‌بايست در انتظارات نوین جامعه از این مجموعه‌ها جستجو نمود.

در طی چند دهه‌ی اخير، شيوه‌های سنتی مديريت در بخش‌های مختلف به نحوی گسترده از سوی افکار عمومی به چالش کشيده شده است. عموم جامعه از مديران در هر حوزه‌ای انتظار دارند که ضمن افزایش اثربخشی خدمات خود، منافع عمومی را به بهترين وجه تأمين نمايند.

به نظر میرسد پیاده‌سازی مفهوم مدیریت نوین می‌تواند مديران را در برخورد با این چالش‌ها یاری دهد. مديريت نوين، از طريق به کارگيری مجموعه‌ای از ابزارها و ايده‌ها، بهبود ساختارها و روش‌ها را امکان‌پذير ساخته و روش‌های نوين و اثربخش را جايگزين روش‌های ناکارآمد می‌نمايد.

تأکيد بر اصلاح ساختار و شيوه‌های بوروکراتيک و تلاش در جهت افزايش کارايی و بهره‌گيری از ابزارهای نوين، از ويژگی‌های مديريت نوين است.

به بيان ديگر خلق رضایت را می‌توان از ابزارهای مهم تحقق مفاهيم مديريت عمومی نوين در هر عملکردی دانست که نتايجی چون بهبود کيفيت تصميم‌گيری‌ها، ايجاد سرمايه‌های نامشهود عمومی، توسعه دانش عمومی، رضایت، سهولت، اثربخشی و افزايش سطح اعتماد و رضايت‌مندی عمومی نسبت به اين مجامع را در پی خواهد داشت. در اين راستا هر کارگزار و مدیری بايد پيوسته این سؤال را از خود بپرسد:

چه کمکی می‌توان کرد و اين کمک چگونه می‌تواند به کار گرفته شود؟

جهت ایجاد این تحولات در سازمان باید بستری مناسب وجود داشته باشد.

شرکت سپهرماهان به عنوان اولین تولید کننده شبکه اجتماعی سازمانی همسو در ایران، این بستر را فراهم نموده است که افراد سازمان بتوانند در محیطی مدرن، باهم به بهترین شکل همکاری کنند.

دسته بندی ها :
  به روزترین نکات مدیریتی - مقالات -
درباره

 کارشناس محتوا

  (40 مقالات)

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی