دسته‌ها

رونمایی از شبکه اجتماعی وزارت نیرو، محصولی از سپهر ماهان

توسط سارا شیرمحمدی 1 سال پیشهیچ نظری ثبت نشده
ماهان  /  اخبار  /  رونمایی از شبکه اجتماعی وزارت نیرو، محصولی از سپهر ماهان
رونمایی-از-شبکه-اجتماعی-وزارت-نیرو،-محصولی-از-سپهر-ماهان

وزارت نیرو به صورت سالیانه، در هفته‌ی پژوهش از پژوهشگران برتر صنعت نیرو، در جشنواره‌ی پژوهش و فناوری وزارت نیرو تقدیر به عمل می‌آورد. در ماه آذر 1401، معاون وزیر سرکار خانم مهندس مریم کارگر نجفی که به تازگی به سمت معاونت تحقیقات و منابع انسانی منصوب شده‌اند، در جشنواره حضور یافته و ایشان تقدیرنامه‌ها را به پژوهشگران اهدا کردند. لازم به ذکر است که همواره نمایشگاهی جانبی در کنار این جشنواره، به مدت 3 روز برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگانی شامل فعالان حوزه‌ی آب و برق، دستاوردهای پژوهشی و صنعتی خود را به منصه نمایش می‌گذارند.

رونمایی از شبکه اجتماعی وزارت نیرو، محصولی از سپهر ماهان

پژوهشگاه نیرو بر اساس پروژه‌ی مهمی که در گروه آینده‌نگاری با هدف افزایش مشارکت و تخصص‌گرایی در تصمیم‌گیری‌های حوزه‌ی آب و برق تعریف شده بود، با مشارکت و همکاری شرکت سپهر ماهان برای انجام این مهم یک شبکه اجتماعی تخصصی فرا سازمانی را طراحی نموده‌اند. طراحی و اجرای این پروژه به مدت 2 سال به طول انجامید و با تأکید مؤکد وزیر نیرو با جدیت و مشارکت مستقیم وزارت ادامه پیدا کرد.

رونمایی از شبکه اجتماعی وزارت نیرو، محصولی از سپهر ماهان

شبکه اجتماعی متخصصین آب و برق با چشم‌انداز حل حداکثری مسائل با کمک و مشارکت تمامی متخصصان در سراسر ایران شکل گرفت. وزارت نیرو برای این شبکه، 3 مأموریت اصلی زیر را تعیین کرده است:

  • ایجاد بانک اطلاعاتی از تمام متخصصان
  • فراهم آوردن بستر تعامل بین متخصصین
  • ایجاد راهکاری برای دریافت نظرات متخصصین در این حوزه

در این جشنواره پس از تقدیر از پژوهشگران برتر، به طور رسمی از شبکه اجتماعی متخصصین آب و برق، توسط معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، سرکار خانم مریم کارگر نجفی، رونمایی شد و این شبکه به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت‌خانه در راستای تحقق استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و متخصصین در حل مسائل و چالش‌های وزارت یاد شد.

رونمایی از شبکه اجتماعی وزارت نیرو، محصولی از سپهر ماهان

شبکه‌ی گفته‌شده از محصول دانش‌بنیان سپهر ماهان استفاده نموده است و بر اساس برنامه‌ریزی کارگروه مربوطه در پژوهشگاه نیرو، توسعه‌های مهمی در ادامه‌ی فعالیت در نظر گرفته شده است. در حال حاضر اعضای این شبکه اجتماعی کلیه‌ی پرسنل وزارت نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی و سایر شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن‌ها بوده و سایر متخصصین در بخش شرکت‌های خصوصی و دانشگاهی می‌توانند در آن ثبت‌نام نمایند.

این شبکه اجتماعی در آدرس  expert.nri.ac.ir در دسترس متخصصین عزیز کشور قرار گرفته است. متخصصین پس از ورود به این شبکه می‌توانند در حل مسائل مطروحه، در اتاق‌های فکر مشارکت داشته و نظر خود را اعلام نمایند.

دسته بندی ها :
  اخبار - فواید پیاده‌سازی شبکه اجتماعی سازمانی -
درباره

 سارا شیرمحمدی

  (16 مقالات)

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی