دسته‌ها

امنیت، شبکه، مرکز داده

با اطمینان محاسبه کنید

مقدمه

در طول تاریخ، بشر به علوم مختلفی دست پیدا کرده و در جهت رفع نیاز ها و بالا بردن سطح توانمندی خود از آن‌ها بهره جسته است. با گسترده شدن دامنه علوم و افزایش زیر شاخه‌های آن نیاز به تخصص در رشته‌های مختلف محسوس‌تر و پر رنگ‌تر جلوه می‌کند. همچنین این امر سبب شده تمامی علوم به یکدیگر وابستگی بیشتری پیدا کنند. یکی از علومی که به جرأت می‌توان به عنوان تسهیل کننده دیگر علوم از آن نام برد، فن آوری اطلاعات IT است. IT با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف به انتقال، دسته بندی، ذخیره سازی، پردازش، بازیابی و تبادل داده‌ها و اطلاعات سرعت بخشیده است و سبب پویا شدن دیگر علوم گردیده است. نیاز به IT هر روز بیش از دیروز احساس می شود و دنیای امروز به سمت بهره گیری هر چه بیشتر از آن سوق می‌یابد. در بهره گیری از این علم رعایت استاندارد، کیفیت و همچنین استفاده اصولی از روش‌ها و کارشناسان مجرب، ضروری و حیاتی می‌نماید.
شرکت فناوران سپهر ماهان با تکیه بر تجارب بالا و کادری مجرب دارای مدارک بین المللی در زمینه فنی، رعایت استاندارد و کیفیت مطلوب، خود را وقف گسترش و به‌کارگیری این علم نموده است. این شرکت با توجه به توانمندی‌های فنی و اعتبار داخلی و خارجی به منظور کمک به رفع نیاز فوق در سال 1395 پا به عرصه این جهاد علمی و صنعتی گذاشته تا به لطف و عنایت خداوند متعال در این مسیر با علاقه و اشتیاق وافر سعی نموده هر روز موثر تر و کار آمدتر از گذشته در زمینه تأمین و افزایش رضایت مشتریان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی عمل نماید.
شرکت فناوران سپهر ماهان که در زمینه های مختلف از جمله IT و ICT به عنوان یکی از اساسی‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا فعالیت می‌نماید. این تکنولوژی‌ها که به منظور تسهیل در برقراری ارتباطات جامع و در تمام سطوح در اکثر سیستم‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی، آموزشی، اداری، مدیریتی و … در جهان پیشرفته امروز به‌کارگیری می‌شود، قطعاً مورد نیاز تمام سازمان‌های دولتی و غیر دولتی کشور می‌باشند که باید به سرعت و در تمام ابعاد مورد استفاده قرار گیرد.

امنیت شبکه نظارت تصویری مرکز داده

 

 

توانمندی‌های سپهر ماهان در حوزه شبکه، امنیت و مرکز داده

با توجه به وجود نیازمندی‌های اصلی صنایع در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز حساس بودن این پروژه ها از لحاظ فنی و امنیتی که مسلماً تأثیر مستقیم بر روند صحیح پروژه های داخلی و سازمانی حال و آینده صنایع خواهد داشت، شرکت فناوران سپهر ماهان توانمندی خود را نسبت به انجام طرح‌ها و پروژه های مذکور به شرح زیر تقدیم می دارد :

1. طراحی و اجرای شبکه‌های LAN، WAN، MAN و مرکز داده‌ها (Data Center) و امنیت شبکه و تهیه و تأمین سخت افزار و تجهیزات شبکه و طراحی و پیاده سازی سیستم های Video & Voice conference تحت شبکه
2. طراحی و پیاده سازی پروژه‌های اتوماسیون صنعتی (BAS) ، (BMS)، کنترل و مانیتورینگ
3. سیستم‌های حفاظتی و امنیتی فیزیکی شامل دوربین مداربسته، کنترل دسترسی، اعلام و اطفاء حریق، گیت‌های کنترل تردد، درب‌های اتوماتیک، راهبند خودرویی
4. تأمین تجهیزات خاص نظامی، انتظامی، حفاظتی، ایمنی و امنیتی (به عنوان مثال تجهیزاتX-Ray، Metal Detector، Full Body Scanner، دوربین‌های سرعت سنج، دستگاه‌های تشخیص مواد مخدر، شیشه‌های ضدگلوله)

درخواست دمو مدیریت پروژه مدیریت جلسات شبکه اجتماعی